Mnozí z vlastníků Macintoshů, iPodů, iPhonů a iPadů považují zakladatele počítačové firmy Apple Steva Jobse za poloboha, který stvořil svět nových informačních a komunikačních technologií. Jeho odpůrci ho vnímali jako arogantního egocentrika, jehož dokonalým marketingem doprovázené módní výrobky byly občas spíše příkladem "vítězství designu nad zdravým rozumem".

Životopisný snímek jOBS, který včera vstoupil do českých kin, neopomíjí stinné stránky osobnosti mnohdy až nekriticky adorovaného vizionáře v černém roláku.

Přitom se však zjevně přiklání k onomu uctivému vzhlížení k Jobsovi coby novodobému mesiášovi, jenž spasil celý svět tím, že nevzhledné přístroje přeměnil na lifestylové doplňky, kterými jejich uživatelé deklarují svůj sociální status.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.