Kdyby se měly finanční výsledky filmu Jobs promítnout do hodnoty akcií společnosti Apple, v kalifornském Cupertinu by teď asi měli nedostatek antistresových míčků.

Životopis o zakladateli Applu neměl velký rozpočet a mohutnou reklamní kampaň, protože mu nekrylo záda žádné z velkých hollywoodských studií, ale i tak jsou tržby 6,7 milionu dolarů zklamáním. Jobsovo jméno v titulu nebylo dostatečnou reklamou.

Je to sice jen první víkend v severoamerických kinech, ale také platí, že debut je nejdůležitější. Jobs za 12 milionů dolarů (bez marketingu) nedokázal v divácích vzbudit pocit události, kterou si nesmějí nechat ujít, ať už si před spaním čtou na iPadu, nebo ne. Vlažně ho přijala i kritika.

Firma Apple tak zůstává prominentním zadavatelem product placementu v Hollywoodu, ale na filmový úspěch si bude muset počkat miniálně do příchodu druhého snímku o Jobsovi. Ten pro studio Sony píše Aaron Sorkin, scenárista seriálů Západní křídlo nebo Newsroom a filmu Social Network o vzniku Facebooku. Pro srovnání - ten při vstupu do kin v USA utržil přes 22 milionů dolarů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.