Na španělském filmovém trhu vytvořily škrty v kultuře nový trend: aby producenti měli šanci dosáhnout na dotace, vykupují lístky na své vlastní filmy, a uměle jim tak navyšují návštěvnost.

Upozorňuje na to deník International Herald Tribune, který si všiml například nejnovějšího thrilleru španělského režiséra José Luise Garcii nazvaného Holmes and Watson Madrid Days.

Snímek, který do kin vstoupil s vlažným přijetím a jemuž šest týdnů po sobě klesala návštěvnost, během sedmého týdne v kinech nevysvětlitelně zabodoval: prodeje lístků mu za tento poslední týden stouply o neuvěřitelných 5300 procent.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zjistit, jestli filmový trh ve Španělsku podle čísel prosperuje, nebo zda jej sužuje krize, není snadné. Už proto, že například údaje producentské asociace za loňský rok se ukázaly jako zkreslené. Nyní se ukazuje, že zkreslená jsou i oficiální čísla.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.