Na úspěch už si mohl Miroslav Krobot zvyknout. Dejvické divadlo dovedl jako jeho dlouholetý umělecký šéf na pozici přední české scény, režisérsky hostuje ve Finsku i na Slovensku, kde sbírá ceny stejně jako v Česku.

Po padesátce se z něj stal, téměř jakoby mimochodem, úspěšný herec ve filmu Petra Zelenky Příběhy obyčejného šílenství.

A úspěchem svého druhu už je i nynější zařazení Krobotova režijního debutu Díra u Hanušovic do hlavní soutěže karlovarského festivalu, kde měl v úterý premiéru. Druhým českým zástupcem v soutěži je Fair Play.

V závěsu sitcomu Čtvrtá hvězda, jehož je Krobot spoluautorem, Díře u Hanušovic předcházelo očekávání "legrace". Namísto legrace však Krobot nabízí empatii a režisérskou disciplínu, kterou jeho prozatímní soupeři v soutěži zatím spíše postrádají.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.