Francouzský režisér a scenárista Luc Besson vystavěl svou kariéru na chytlavých žánrových konceptech. Fatální špionka Nikita, taxikář zachraňující svět, zabiják Leon se zlatým srdcem.

Bessonovo nejnovější odskočení si k režii láká na klasické atraktivní "co by, kdyby". Co by se stalo, kdyby namísto obvyklých (a z hlediska neurologie nesmyslných) deseti procent uměl člověk využít sto procent mozkové kapacity.

U snímku Lucy, sci-fi thrilleru o holce, která se po předávkování drogou promění v superhrdinku, chce přitom francouzský principál současného béčkového thrilleru po divákovi jediné – aby se mozkové aktivity vzdal.

Lucy je naivní Američanka žijící na Tchaj-wanu a zároveň, jak scénář nepříliš elegantně připomene, jméno australopitéka předcházejícího vývojově člověku. První Lucy (Scarlett Johanssonová) se s druhou Lucy setká, ale mezitím se budou dít věci.

"Dějí se věci" je přitom terminus technicus vystihující Bessonův vypravěčský styl. Všechno je možné.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.