Moře, molo, horký písek, polední žár, průzračně čisté nebe. Při poslechu debutového alba jazzového kontrabasisty Tomáše Lišky nazvaného Invisible World se asociace derou na jazyk stejně snadno, jako kdysi padaly z písničky Águas de Março Brazilce Antônia Carlose Jobima.

Přitom až na jednu výjimku, zastoupenou zpěvačkou Martou Töpferovou, je Liškova hudba instrumentální.

Basový virtuos a excelentní sólista od svého absolventského koncertu figuroval v řadě významných jazzových kapel nejmladší generace a celé ty roky si zároveň vytrvale psal do šuplíku lehké a jižním vánkem jasně poznamenané písničky, kterým na albu vtiskli život moderní bandoneonista, tedy hráč na knoflíkovou tahací harmoniku, Daniele di Bonaventura s kytaristou Davidem Dorůžkou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
reklama