Razance, s jakou ve čtvrtek začal letošní festival Colours of Ostrava, by spíš odpovídala monumentálnímu finále než zahřívacímu večeru.

V novém festivalovém areálu poblíž gigantického katedrálního "Vetřelce" vysokých pecí, tisíců tun železa potaženého rzí, předvedl americký smyčcový Kronos Quartet s finským akordeonistou Kimmo Pohjonenem a jeho krajanem, hráčem na elektronické perkuse Samuli Kosminenem, že rokenrol je především stav mysli.

Není nutné hrát ho na kytary a už vůbec nemusí jako rokenrol znít.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.