Největším příznivcem černé hudby je bílé publikum. Před několika lety prokazovaly americké průzkumy, že více než sedmdesát procent nahrávek s hip hopem, rapem, R&B a novým soulem kupují posluchači, kteří by s hudbou afroamerického původu teoreticky neměli mít nic společného.

Tuto situaci si hudební trh velmi dobře uvědomuje a snaží se, aby do produktů "černých" žánrů pronikalo co nejvíc vstřícných prvků z bílé hudby, tedy z kultury euroamerické.

Jedním z nejlepších příkladů, že podobná strategie funguje, je zanedlouho dvaatřicetiletá zpěvačka Alicia Keys a její právě vydané brilantní páté studiové album Girl on Fire, na němž se soulový pěvecký projev prolíná s klavírními kreacemi připomínajícími vážnou hudbu z doby romantismu.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.