Z českého hudebního trhu odchází další velká nadnárodní značka. Poté, co své působení v Česku roku 2010 ukončila firma Warner Music, uzavře tuzemskou kancelář i současná trojka na českém trhu s hudbou Sony Music. Informoval o tom server Borovan.cz, informaci HN potvrdila zástupkyně české Sony Music Jana Benešová.

Oficiální důvody odchodu z českého trhu ještě Sony Music nezveřejnilo, tudíž lze o příčinách jen spekulovat. Jako nejpravděpodobnější se však jeví vysvětlení, že za stávající situace je Česko již příliš malým trhem na to, aby se firmě vyplatilo udržovat místní pobočku. Celosvětový trh s hudbou v roce 2012 sice mírně stoupl, ten český se ale smrsknul o 6 procent na stávajících 280,9 milionu korun. Z těch tvoří podíl Sony 19,5 procenta, tzn. okolo 14,4 milionu korun.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.