Nové album hiphopového magnáta Jay-Zho nepropagoval běžný singl, nýbrž debaty o marketingovém tahu, jímž se nahrávka přes mobilní aplikaci nejprve zdarma dostala k milionu uživatelů telefonů Samsung.

Nejúspěšnějšímu afroamerickému rapperovi všech dob vynesl tento tah pět milionů dolarů a jeho dvanáctá studiová deska, která je nyní k dispozici i na fyzickém nosiči, tím zároveň získala podivnou pachuť levného zboží rozdávaného zadarmo.

Album Magna Carta... Holy Grail je možná až příliš blyštivé, aby se dalo srovnávat s levnou cetkou z velkovýrobny. Rozhodně se ale nejedná o slibovanou "listinu", určující nová pravidla hudebního provozu, a už vůbec ne o hudební svatý grál. Spíš jde o předvídatelnou nahrávku unaveného miliardáře, který už má pramalou potřebu vrhat se do hudebních dobrodružství.

V článku se dále dozvíte

  • Jay-Z prodal skoro padesát milionů desek, spoluvlastní basketbalový tým Brooklyn Nets a vloni mu manželka Beyoncé porodila první dceru.
  • Album Manga Carta... Holy Grail je předvídatelnou nahrávkou muže, který má všechno.
  • Tedy kromě potřeby vrhat se do hudebních dobrodružství.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.