Nové album hiphopového magnáta Jay-Zho nepropagoval běžný singl, nýbrž debaty o marketingovém tahu, jímž se nahrávka přes mobilní aplikaci nejprve zdarma dostala k milionu uživatelů telefonů Samsung.

Nejúspěšnějšímu afroamerickému rapperovi všech dob vynesl tento tah pět milionů dolarů a jeho dvanáctá studiová deska, která je nyní k dispozici i na fyzickém nosiči, tím zároveň získala podivnou pachuť levného zboží rozdávaného zadarmo.

Album Magna Carta... Holy Grail je možná až příliš blyštivé, aby se dalo srovnávat s levnou cetkou z velkovýrobny. Rozhodně se ale nejedná o slibovanou "listinu", určující nová pravidla hudebního provozu, a už vůbec ne o hudební svatý grál. Spíš jde o předvídatelnou nahrávku unaveného miliardáře, který už má pramalou potřebu vrhat se do hudebních dobrodružství.