Celých deset minut trvá, než se na novém albu slovenské zpěvačky Jany Kirschnerové ozve to, co je pro něj nejcharakterističtější: cválavý rytmus klezmerové nebo cikánské tancovačky, kytary a klarinety hlučné jako sršně.

Čtrnáctileté tintítko ve vytahaném svetru, Kirschnerovou, tyto nástroje kdysi seznámily s živelnou pouliční muzikou a dvacet let nato jí teď na desce nazvané Moruša biela pomáhají ukročit od hudby středního proudu, s níž je zpěvačka spjatá od konce devadesátých let.

Středeční koncert v pražském Divadle Archa nastíní, kam až tato cesta "Kirschnerku" zavedla.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.