Roky vyčkávání a vytrvalé reklamy se hudebníkovi Neilu Youngovi vyplatily.

V noci na středu oficiálně skončila jeho crowdfundingová kampaň na hudební přehrávač Pono, která vybrala 6,2 milionu dolarů. Stal se z ní tak vůbec třetí nejúspěšnější projekt na serveru Kickstarter.

Pro Younga jde o vyvrcholení několikaletého úsilí o to, aby hudební průmysl přišel s přehrávačem vysoce kvalitních nahrávek a zároveň i on-line platformou, která by je posluchačům nabízela.

Young chce "napravit" to, co u klasických CD a později i formátů MP3 považuje za mrzačení zvuku a ořezávání zvukové kvality. Takové desky podle něj znějí, jako by si je člověk pouštěl pod vodou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.