Od Prague Biennale se po deseti letech jeho existence mnoho neočekává. Nejdříve se zdálo, že tuto alternativní formu mezinárodní přehlídky současného umění, která vzešla z pokusu v albánské Tiraně, může přesun do Prahy oživit a zároveň že se česká metropole může stát lákavým místem živé umělecké konfrontace. To se ale nestalo.

Bienále začínalo v Národní galerii, ale hned následující pokračování trpělo rozštěpením na dvě akce: svoje bienále si uspořádal tehdejší ředitel galerie Knížák, opozice italských organizátorů a vydavatelů časopisu Flash Art – Kontová a Politi – se přesunula do Karlína.

Od té doby se nízkorozpočtově deklarovaná akce koná ve vybydlených stavbách, které jsou sice atraktivním prostředím, ale nenabízejí potřebné technické parametry.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.