Letošní výtvarná sezona má prozatím dva vrcholy. Nepřehlédnutelnou expozici Jana Křížka v pražské Valdštejnské jízdárně a objevnou výstavu Romana Erbena v galerii Prácheňského muzea v Písku. Jejich rozdílnou tvorbu spojuje jedno: soustavné odkrývání a zpřístupňování vnitřního světa coby theatrum mundi.

Erben (1940) je především básník, který neskrývá svou chuť na skutečnost. A je vcelku jedno, zda se vyjádří slovem, štětcem, tužkou, gestem či neurotickým tikem.

Zda se pustí do světa či se po klikatých cestách vrací domů. Důležité je, že vždy zůstává sám sebou. Svým způsobem jde o luxus, který si už dopřává jen málokdo.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.