Pětapadesátiletá Wagstaffová v poslední dekádě zorganizovala zásadní výstavy Evy Hesse nebo Barnetta Newmana a její nástup do Metropolitního muzea umění by měl přední newyorskou galerii posunout k současnému umění.
Jde o výrazný tah ze strany šéfa muzea Thomase Campbella, který se vymezil vůči svému předchůdci Philippu de Montebellovi.
Osmdesátiny Miloše Formana připomene výstava plakátů, která po New Yorku objede svět - čtěte ZDE
Galerie Rudolfinum se vrátí České filharmonii, má se více otevřít veřejnosti - čtěte ZDE
Za Montebellova působení byly sbírky moderního a současného umění zařazeny po bok francouzských impresionistů a postimpresionistů, což kritici brali jako signál, že Metropolitní muzeum se vzdaluje od současného umění.
Například výtvarný kritik deníku New York Times a nositel Pulitzerovy ceny Holland Cotter tvrdí, že Metropolitní muzeum by se mělo soustředit na archivní sbírky a nesnažit se napodobovat ostatní galerie tím, že cenný prostor věnuje "libovolnému současnému umění".
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...