V londýnské galerii Tate Britain od tohoto týdne vystavuje videoumělec Patrick Keiller.

Na výzvu galeristů (a s podporou aukční síně Sotheby's) vytvořil projekt, jež využívá předmětů ze sbírek Tate a přitom rozvíjí Keillerovu dosavadní tvorbu.

Hlavním "protagonistou" výstavy The Robinson Institute je umělcovo dávné alter-ego, fiktivní Robinson, který se toulá po Británii a v tomto případě hledá, kde začaly příčiny současné ekonomické krize.

Návštěvník tak musí číst z konstelace rozličných předmětů, rozestavených po neoklasickém prostoru Duveenových síní - jsou tu práce Andyho Warhola, malba meteoritu či sci-fi film Quatermass 2 z roku 1950.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.