Někdejší spoluzakladatel umělecké skupiny Tvrdohlaví, malíř, fotograf a umělec Jiří David, v pátek začal elektronickou poštou rozesílat vlastní předvolební kandidátský billboard. 

„Je to reflexe pseudooptimistických předvolebních plakátů,“ vysvětluje v rozhovoru Jiří David.

HN: Co má ten emailový plakát znamenat?

Je to reakce na oficiální i neoficiální prezidentské kandidáty, na lidi, jako je Vladimír Franz, kteří přestali mít soudnost. Je to parafráze, pár lidí mi odpovědělo, že alespoň teď vědí, koho volit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.