Někdejší spoluzakladatel umělecké skupiny Tvrdohlaví, malíř, fotograf a umělec Jiří David, v pátek začal elektronickou poštou rozesílat vlastní předvolební kandidátský billboard. 

„Je to reflexe pseudooptimistických předvolebních plakátů,“ vysvětluje v rozhovoru Jiří David.

HN: Co má ten emailový plakát znamenat?

Je to reakce na oficiální i neoficiální prezidentské kandidáty, na lidi, jako je Vladimír Franz, kteří přestali mít soudnost. Je to parafráze, pár lidí mi odpovědělo, že alespoň teď vědí, koho volit.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.